reklama

Lesní ľudkovia

Mami, pozri, tam je divá sviňa!“ kľudne prehovorila moja 6-ročná dcérka v hodine, keď by som čakala, že bude sladučko spať a my pri nej tiež. „Kde...mámo moja?“ dostávam sa z polospánku. „Však tam, na stene. Nevidíš? Aha, a tam je malý pes a tam veľký pes.“ Doplnila. Máme v spálni celý zverinec. Kde? Samozrejme na stene.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poznáte tú fantáziu a obrazotvornosť detí? Aj ja som to robila ako dieťa – hľadela na plafón a videla rôzne potvory, zvery a čudá. Najlepšie boli na tatranskom profile. Tie uzly z dreva vytvárali neuveriteľné obrazy, ktoré, prisahám, aj dušu mali. Je zaujímavé, že dospelí túto schopnosť vidieť živé obrázce pomaly, ale isto strácajú. Ale občas, pri dcére, sa ju snažím obnoviť.

Včerajšia prechádzka lesom ma vrátila do detských čias. V tichom lese som stretla zvláštnych ľudkov, ktorí sa mi všelijako prihovárali. Les ma tiež svoju stromovú komunitu, samozrejme fungujú v nej sociálne štruktúry, vzťahy, všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď si ich my - duševní tvorovia občas všimneme, budú radi.

Skúste vyskúšať svoju obrazotvornosť. Ak funguje, zostalo vo Vás kus dieťaťa.

Predstavujem lesnú komunitu:

Obrázok blogu

Nemám zlú náladu, len nejaké menšie problémy so štítnou žľazou.

Obrázok blogu

Mňa tu majú všetci radi.

Obrázok blogu

Fuj! človečina smrdí...

Obrázok blogu

Mám úžasný učes? Vždy chcem byť výstredný.

Obrázok blogu

Všetko vidím, všetko viem, som vážený, starý kmeň. <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

Františka Ondrašiková

Františka Ondrašiková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý chce pochopiť a prežiť veci navôkol... Zoznam autorových rubrík:  básnie a pésniekomunitná prácaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu